Pinse 2021 og min aller første video på YouTube!

Siste langhelg i mai er offisielt over og for en fin helg det har vært! Vi har brukt tiden vår på hytta i Hoston. Jeg er så glad i den plassen. Det er så fredelig der oppe midt mellom trær og fuglesang. Hytta ligger ikke så langt oppe på fjellet, men det er akkurat passe slik at det går an å komme seg frem med bil året rundt, så lenge en har bil som kommer seg opp vel og merke. I tillegg er det også veldig fin distanse til byen; ikke så langt at man føler seg helt avskåret fra omverden. 
Vi dro opp dit på fredag formiddag og ble til mandag. Vi var sånn delvis heldige med været. Det var strålende sol, torden og lyn, styrtregn, vind og overskyet. En helt vanlig sommerdag i Trøndelag der altså. 😅 Men skal ikke klage! Vi spiste god mat, drakk god drikke, sittet foran stort pinsebål, jeg fikk flydd litt drone (det er så gøy!!) og sittet i traktorskuffa; slikt en skal gjøre på landet. Finfin helg slik det skal være. :)

I det siste har jeg lekt meg masse i Adobe Premiere Pro. Jeg har ingen erfaring med redigering av video fra før, annet enn enkel redigering på mobil, så dette var virkelig noe å sette seg inn i! Jeg er langt fra utlært, men etter mye prøving og feiling har jeg klart å rote sammen med video fra helgen. Det er så utrolig gøy når kreativiteten får komme opp til overflaten. Jeg kommer nok til å lage enda flere videoer fremover, og når jeg får mulighet skal det investeres i et videokamera i tillegg til dronen så jeg kan filme fine klipp på bakkenivå også. 

Poster videoen her så kan dere se om det er interesse for det. Anbefales å åpne videoen i YouTube for bedre kvalitet. :)

Ha en fin dag! :) 

xo



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

10.mai - snart semesterslutt

Våronn og salg

Long time no see!