10.mai - snart semesterslutt

(English below)

Jeg ser det er aktivitet her inne, og det settes så utrolig stor pris på! Takk for hyggelige tilbakemeldinger angående oppstart av ny "blogg"/nettsted! 😊Jeg har som nevnt ingen spesiell plan for dette prosjektet (enda), men jeg synes det er veldig koselig å ha en plattform. Skriving har jeg savnet siden jeg sluttet for syv år siden, selv om det satt ganske langt inne å starte opp her. Jeg er jo klar over at denne "blogglysten" plutselig kan forsvinne slik den gjorde sist, men jeg tenker likevel at det er verdt å prøve på nytt. Kanskje det blir litt annerledes denne gangen, nå som livet mitt generelt er ganske annerledes enn for syv år siden?
Sitter forresten "as we speak" å ser på den gamle bloggen min. Det er litt gøy å se hvor, i mangel på et bedre ord, dedikert jeg var, men det er også så utrolig koselig å gå tilbake å se på kommentarer og samtaler jeg hadde med andre "bloggere". Jeg ble jo kjent med noen fantastiske mennesker i den perioden også, nettopp på grunn av den bloggen. Den delen av livet mitt var derfor ganske viktig, men jeg har nesten glemt hvordan det var. Rart hvordan noe som føltes så naturlig tidligere nå er så ukjent. 

Selv om min gamle blogg var ganske upolert og til tider preget av et ungt hode, så er det likevel fint å se tilbake på. Jeg satser på at dette nettstedet (eller bloggen) blir noe mer gjennomtenkt. Jeg kommer nok til å skrive om vanlige, trivielle ting her også, for det er jo en viss sjarm i det, men jeg har jo som sagt noen prosjekter på gang som jeg gleder meg masse til å kunne fortelle mer om. Noe av det innebærer ganske store omveltninger i livet og jeg ser virkelig frem til alt som skal skje, men jeg føler ikke for å "offentliggjøre" noe helt enda, da alt ikke er helt klart. 

Ellers håper jeg alle får en fin uke! Jeg skal forberede meg til semesterets to siste eksamener denne uken, og fra fredag klokken 13 kan jeg endelig si at mitt første år som masterstudent er offisielt ferdig! 😃 

xo

-----------------------

I can see there is activity in her, and it is highly appreciated! Thank you for the nice feedback regarding the start of this new "blog" /website! As I mentioned earlier, I have no spesific plan for this project (yet), but I think it is very nice to have a platform. I have missed writing since I quit seven years ago, even though I think it was a bit "hard" to start up again. I'm aware that my wanting to write can suddenly disappear as it did last time, but I still think it's worth trying. Maybe it will be different this time, now that my life has change so much?

By the way, "as we speak" I'm actually looking at my old blog! It's so fun to see how, in lack of a better word, dedicated I was.  It's also nice to go back and look at the comments and conversations I had with other "bloggers" back then. I got to know some wonderful people during that period as well, because of that blog. That part of my life was quite important to me I guess, but I have almost forgotten how it was. Strange how something that felt so natural in the past now feels so unknown.

Even though my old blog was quite "unpolished" and at times a bit... I don't know... immature (?) I still think it's nice to look back at. I bet this site (or blog) will be a little different.  I will probably write about so called trivial things here as well, because there is a certain charm to it, but as I said, I have some projects going that I am very much looking forward to tell more about. Some of it involves quite big upheavals in life and I'm really looking forward to everything that's going to happen, but I do not feel like "publishing" anything quite yet, as things aren't ready yet. 

Otherwise I wish you all a great week! I myself will be preparing for this semesters two final exams,  and from Friday at 1 pm I can finally say that my first year as a master's student is officially over! 😃 

 xo


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Våronn og salg

Long time no see!