Ny begynnelse?

(English below)

Det er nå 7 år siden jeg sist skrev et "blogginnlegg". Den gangen var jeg rimelig sikker på at det var mitt siste. Jeg vet ikke hva som er planen med denne nettsiden (jeg kaller det ikke en blogg, men en nettside da jeg er mer komfortabel med det), men jeg tenker det kan være fint med en plattform der jeg kan samle "alt". 

Ellers er det vel på sin plass med en kjapp introduksjon, kanskje?

Mitt navn er Christina, 1989 modell, bosatt utenfor Trondheim, gift og masterstudent i Kulturminneforvaltning. Jeg er med andre ord glad i gamle ting og eldre bygninger. I tillegg til dette har jeg alltid vært svært fascinert av og glad i foto. Helt siden jeg fikk mitt første kamera (med film!) i hånden har jeg vært hekta. Denne nettsiden kommer hovedsakelig til å være en plattform der jeg kan utfolde mine kreative sider med foto og film, men også interessen for eldre bygninger, kultur og historie. 

Velkommen til min verden. :)

xo Christina


-------------------

It's now 7 years since my last "blog post". At the time, I was pretty sure it was my last blog post ever. I do not know what the plan is with this website (I do not call it a blog, but a website as I am more comfortable with that), but I think it can be nice with a platform where I can collect "everything".

Otherwise, maybe it's in place with a quick introduction?


My name is Christina, born in 1989, lives outside of Trondheim, Norway, married and currently at my second year of my master's degree in cultural heritage management. In other words, I love old things and older buildingsIn addition to this, I have always been very fascinated and fond of photography. Ever since I got my first camera (with film!), I've been hooked. 

This site will mainly be a platform where I can unfold my creative sides with photography and film, but also the interest in older buildings, culture and history.

Welcome to my world. :)

xo Christina


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

10.mai - snart semesterslutt

Våronn og salg

Long time no see!